Biuro Rachunkowe SYNERGIA Sp. z o.o. świadczy usługi w następującym zakresie:
PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
Obejmuje oprócz prowadzenia ksiąg rachunkowych m.in.:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia niskocennego;
- uzgadnianie sald należności i zobowiązań;
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego oraz deklaracji CIT;
- sporządzanie sprawozdań statystycznych.
KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA (PKPiR, RYCZAŁT)
Obejmuje oprócz prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtowej m.in.
- wyliczanie zaliczek podatku dochodowego;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych (w przypadku PKPiR prowadzenie także ewidencji wyposażenia);
- sporządzanie i przekazywanie do właściwego urzędu rocznych rozliczeń podatkowych;
- prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS Przedsiębiorcy.
OBSŁUGA PŁACOWA I ZUS
- wykonywanie list płac z umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie deklaracji należnych składek do ZUS oraz podatku od wynagrodzeń dla urzędu skarbowego;
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy;
- przygotowanie deklaracji ZUS, dokumentów zgłoszeniowych pracowników.
POZOSTAŁE USŁUGI
- tworzenie regulaminów wewnątrzzakładowych dot. m.in. korzystania z aut firmowych, telefonów służbowych;
- rozliczenia roczne podatków oraz wypełnianie wniosków VZM-1 ,
- sporządzanie wniosków o wydanie zaświadczeń z US i ZUS, a także wnioski o rozliczenie kont płatnika w ZUS-ie;
- sporządzanie sprawozdań do PFRON.